بیانیه توافق سطح خدمات
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت برق منطقه‌ای غرب به اطلاع می رسد:

· به منظور ثبت و پیگیری نظرات و شکایات در پورتال شرکت برق منطقه‌ای غرب می توانید از طریق منوی "ارتباط با ما" یا "رسیدگی به شکایات" اقدام نمایید.

· در این قسمت ها شما می توانید پرسش ها، پیشنهادات و شکایات خود را به صورت تمام وقت در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز مطرح فرمایید.

· به محض ثبت هر گونه درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد، که به ایمیل ثبت شده متقاضی در سامانه ارسال می گردد.

· پورتال شرکت برق منطقه‌ای در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

· اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
 
 
 
تاریخ به روزرسانی: 1399/11/26
تعداد بازدید: 1293
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آمار بازدید
آدرس و نقشه
آدرس: کرمانشاه، 22 بهمن، میدان گلایول، شرکت برق منطقه ای غرب تلفن: 5-38232001-083 فکس: 38232653-083
ECE: dabir@ghrec.co.ir
پست الکترونیک:info@ghrec.co.ir

اندازه قلم

+a
-a
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه